Pelanggan SPANCO dapat menikmati pelbagai perkhidmatan pengurusan fleet profesional yang disediakan pada bila-bila masa walaupun semasa musim perayaan seperti:
1. Bantuan Servis Kecemasan
Pelanggan boleh menghubungi talian bebas tol 24 jam SPANCO di 1800-88-6999 jika mengalami kerosakan semasa dalam perjalanan atau mendapatkan bantuan servis kecemasan yang melibatkan kenderaan SPANCO.
2. Unit Kawalan Senggaraan dan Teknikal
Unit Kawalan Senggaraan dan Teknikal bertanggungjawab terhadap operasi harian meliputi Pusat Panggilan 24 jam, kelulusan kerja-kerja senggaraan dan pembaikan yang dimohon serta pengurusan kenderaan kemalangan.
Unit ini juga memantau perkhidmatan Pusat Servis Wilayah Batu Caves dan Bangi serta semua Pusat Servis Diiktiraf (PSD) di seluruh Malaysia agar sentiasa mematuhi tanda aras, memberi liputan yang meluas dan mudah dikunjungi serta menyediakan servis yang ramah, mesra lagi cekap buat pelanggan SPANCO.
3. Rangkaian Nasional SPANCO
Rangkaian nasional SPANCO merangkumi 2 Pusat Servis Wilayah (PSW) dan hampir 300 Pusat Servis Diiktiraf (PSD) di seluruh negara. SPANCO juga mempunyai pusat servis utama yang bertaraf ISO yang menyediakan pembaikan dan penyenggaraan kenderaan menyeluruh menggunakan peralatan berteknologi tinggi.
Pelanggan boleh menghantar kenderaan untuk disenggara atau dibaiki di mana-mana Pusat Servis Wilayah atau Pusat Servis Diiktiraf, pada bila-bila masa dan tanpa kos tambahan.
4. Khidmat Tunda Kenderaan
Pelanggan yang mengalami kerosakan kenderaan boleh mendapatkan khidmat bantuan servis kerosakan, termasuk khidmat tunda yang disediakan oleh SPANCO melalui rangkaian pusat servis. Pasukan bantuan kerosakan SPANCO sentiasa bersedia untuk ke tempat kejadian pada bila-bila masa.
Anda boleh beraya tanpa risau kerana pasukan bantuan kerosakan SPANCO sentiasa bersedia untuk membantu anda. SPANCO sentiasa bersama mu!